vrijdag 15 februari 2013

Chelsea Flower Show 2013

Van dinsdag 21 mei t/m zaterdag 25 mei 2013 is het mooiste tuinevenement ter wereld er weer! En dit jaar is het de 100ste! Een bijzondere uitvoering dus van deze prachtige tuinshow. En ik ga er weer heen!!!!!
Zo juist een vliegticket en een kaartje voor de Chelsea Flower Show gekocht. 
Wil je er ook heen, dan zou ik niet te lang wachten met het kopen van een kaartje want de verkoop gaat heel snel....Meer informatie over de Chelsea Flower Show kan je vinden op RHS Chelsea Flower Show 2013

Hieronder een foto van mijzelf 2 jaar geleden met op de achtergrond tuinarchitect Cleve West, die de 'best in show' prijs toen won. Mijn vriendin Christa maakte de foto, en je ziet aan mij dat ik het best genant, maar toch ook wel errug leuk vind, om een kiekje te maken van hem....


2 opmerkingen:

  1. Pfff, volgens mij heb ik het laatste kaartje voor de Chelsea Flower Show op de donderdag gekocht, want ze zijn nu (2 uur later) uitverkocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een geluk dat je net op tijd was!
    Nou, je staat leuk op de foto hoor!

    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen