zondag 3 november 2013

Wassink bestratingen in Apeldoorn

Vorige week heb ik weer eens een bezoekje gebracht aan Wassink bestratingen te Apeldoorn. Wassink heeft een grote nieuwe winkel met alles op het gebied van bestratingsmaterialen. Van natuursteen, gebakken klinkers, betonnen tegels tot keramiek bestratingsmateriaal, er is van alles te vinden. Ook hebben ze een grote keuze aan stapelmuur stenen, traptredes, vijverafdek profielen, zwembadranden en andere decoratieve elementen. Keuze genoeg en alles is overzichtelijk te bekijken. Hier wat foto's.









2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben nog op zoek naar nieuwe vloertegels voor op mijn terras, dus misschien is het leuk om hier een keer een kijkje te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben nog op zoek naar nieuwe vloertegels voor op mijn terras, dus misschien is het leuk om hier een keer een kijkje te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen