vrijdag 11 april 2014

Een foto op hout van Photogifts

Om mijn bedrijf, Tuinvrouw Huisman Tuinontwerpbureau, meer zichtbaar te maken heb ik gezocht naar een presentatiewijze die orgineel, maar ook duurzaam is. Ik kwam uit op een foto op larikshout van photogifts.nl

Photogifts heeft voor mij drie foto's en een klein stukje tekst op larikshout geprint. Het larikshout heeft een white wash afwerking waardoor het hout relatief licht van kleur is. Op het lichte hout komen de foto's heel mooi tot hun recht.
Het contact met photogifts.nl verliep uitermate prettig en binnen een paar dagen had ik de foto op hout binnen. Ik vind het resultaat prachtig!

Ik heb ervoor gekozen om rondom de foto's de houtstructuur zichtbaar te houden, waardoor een warme en natuurlijke uitstraling ontstaat. Maar een alles bedekkende foto kan natuurlijk ook! Doordat geen plank hetzelfde is, is het resultaat altijd uniek!
De kwaliteit van de afgedrukte foto's op het larikshout is erg helder en de kleuren komen goed overeen met de werkelijkheid. Het stukje tekst op het hout vind ik ook heel geslaagd!

Het paneel van larikshout is redelijk zwaar en robuust en kan buiten worden opgehangen, maar aangeraden wordt om het onder een afdakje te plaatsen. Ik heb het bij mijn voordeur opgehangen, die overkapt is. Maar om nog even te laten zien hoe mooi de foto op hout ook staat op ons donker bruin gebeitste schuurtje, heb ik 'm daar ook even opgehangen.

Dus.... heb er ergens een lege plek aan een muur (buiten óf binnen!) dat wel wat verfraaiing kan gebruiken, overweeg dan eens een foto op hout van photogifts.nl/foto-op-hout


Ik kan het aanraden!






3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig , dat is prachtig geworden. Ik hoop dat je er veel reakties op krijg met je zaak. Succes!! Fijne week verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk resultaat! Ik had het eigenlijk niet verwacht dat een foto op hout ook mooi zou staan op een houten achtergrond (het houten schuurtje oid), maar het staat juist heel erg mooi daarop! Het geeft allemaal een erg natuurlijk effect, maar het is wel ook modern en origineel. Mooie verfraaiing van de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen